Algemene voorwaarden

Lisa Lynn van Gelder is de eigenaar van Studiolynn.nl. De onderstaande Algemene voorwaarden zijn van toepassing. Door Studiolynn.nl te gebruiken en / of een bestelling te plaatsen, gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden en onze Privacy Beleid. Lees onze Algemene Voorwaarden zorgvuldig door voordat u bestellingen plaatst op Studiolynn.nl

Studiolynn.nl biedt alleen producten aan die op voorraad zijn en die zijn gepubliceerd op Studiolynn.nl. Het bestellen van deze producten betekent niet dat ze op enig moment beschikbaar zijn. We houden ons het recht voor om elk product op elk gewenst moment te beëindigen.

Heeft u vragen over de algemene voorwaarden? Neem contact op via via service@studiolynn.nl of bel +31627077533, we helpen u graag verder.

| INHOUDESOPGAVE |

2. Prijzen en aflever kosten

3. Bestellingen

4. Levering

5. Omruilen

6. Retourneren

7. Betaalmetoden

8. Onze aansprakelijkheid

9. Kleuren

10. Garantie

11. Scheiding

12. Eigendom van rechten

13. Bedrijfsgegevens

14. Studiolynn online klantenservice

| PRIJZEN EN AFLEVER KOSTEN |

2.1 De prijzen op Studiolynn.nl zijn inclusief de wettelijke belasting op de toegevoegde waarde maar exclusief bezorgkosten. Als het BTW-tarief dat van toepassing is op de datum van de bestelling, wordt gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst, wordt de wijziging weergegeven in de prijs van artikelen zonder dat u hiervan op de hoogte wordt gebracht.

2.2 De bezorgkosten voor een bestelling kunnen verschillen door de grootte of het gewicht van uw bestelling. De kosten voor elke bezorg methode worden duidelijk aangegeven tijdens het afreken proces. Als we uw bestelling niet volledig kunnen leveren en meer dan één levering moeten doen, zullen er geen extra kosten in rekening worden gebracht voor eventuele volgende leveringen.

Hieronder vindt u onze actuele leveringsprijzen:
Nederland Pakketpost € 7,25
Nederland Briefpost € 4,25

| BESTELLINGEN |

3.1 De bestelmogelijkheden die voor u beschikbaar zijn, zijn via Studiolynn.nl of per telefoon. Neem voor meer informatie over het bestellen contact met ons op.

3.2 Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en u ons uw e-mailadres heeft verstrekt, ontvangt u een e-mailbevestiging. Als we om welke reden dan ook uw bestelling niet kunnen uitvoeren, laten we u dit zo snel mogelijk weten. Als we de betaling voor deze bestelling al hebben ontvangen, proberen we het toepasselijke bedrag terug te betalen met dezelfde methode die is gebruikt om de betaling uit te voeren. Soms zijn alternatieve regelingen nodig, in dit geval neemt onze klantenservice contact met u op om de restitutie te regelen.

3.3 Als u een bestelling bij ons heeft geplaatst, bent u verplicht de kosten van die bestelling binnen 5 werkdagen over te maken naar onze rekening.

| LEVERING |

 4.1 Studio Lynn zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen om zo accuraat mogelijk te zijn bij het ontvangen en verzenden van bestellingen. We streven er altijd naar om uw bestelling af te leveren op een woonadres, postkantoor of ophaallocatie. Let op, we verzenden alleen naar adressen thuis of op kantoor.

4.2 Studio Lynn verzendt de goedgekeurde bestellingen zo snel mogelijk en in de volgorde waarin ze zijn ontvangen. De levering duurt normaal gesproken ongeveer 5 – 10 werkdagen (maandag – vrijdag) vanaf het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

Levertijden kunnen variëren afhankelijk van waar de bestelling moet worden afgeleverd. Incidentele vertragingen kunnen optreden tijdens piekperioden of in het geval van onverwachte gebeurtenissen. Uiterlijk binnen een periode van dertig dagen na het plaatsen van de bestelling worden de bestellingen geleverd.

4.3 Voordat u uw bestelling plaatst, wordt u op de hoogte gebracht van de verwachte leveringsgegevens. Verzendkosten worden weergegeven bij het afrekenen.

4.4 Als uw bestelling niet op de geplande datum arriveert, neem dan contact op met onze klantenservice.

| OMRUILEN |

5.1 U heeft het recht om uw aankopen om te ruilen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na de dag van levering van de goederen, wat betekent dat u van gedachten mag veranderen en de goederen die u hebt ontvangen zonder enige verplichtingen van uw kant kunt omruilen.

5.2 Als u uw bestelling wilt omruilen, neem dan contact op met de klantenservice, je ontvangt dan een omruil formulier die je kan invullen en mee moet sturen met het artikel. In elk geval moet het binnen de periode van 14 dagen worden verzonden zoals beschreven in sectie 5.1 hierboven. 

5.3 Als het item duurder is na omruilen, ontvang je een factuur met het overige bedrag dat betaald moet worden. Is het item goedkoper na omruiling. Ontvang je een creditfactuur met het prijsverschil.

5.4 Als het item dat u hebt ontvangen defect is, moet u dit zo snel mogelijk melden bij onze klantenservice en het artikel retourneren in overeenstemming met sectie 6 (Retouren) hieronder. Voor artikelen waarvan we vinden dat ze defect zijn, ruilen we het geheel gratis om. De hierin beschreven bepalingen beperken geen toepasselijke wettelijke rechten.

5.5 Studio Lynn kan de reden van terugkeer vragen, maar je bent niet verplicht om deze op te geven.

5.6 Kleding dat op maat is gemaakt, kan niet retour en ook niet worden omgeruild.

| RETOURNEREN |

 6.1 Studiolynn heeft een omruil garantie om items te vervangen in overeenstemming met sectie 5.4. We vragen u alleen om het product en de verpakking zorgvuldig te behandelen. Geef items onbeschadigd en ongebruikt weer, met alle Studiolynn-labels en -tags intact. Dit betekent dat de items niet beschadigd, vervuild, gewassen, veranderd of versleten zijn (anders dan om het item te proberen).

6.2 U heeft het recht om uw aankopen om te ruilen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na de dag van levering van de goederen, wat betekent dat u van gedachten mag veranderen en de goederen die u hebt ontvangen zonder enige verplichtingen van uw kant kunt omruilen.

Vul hiervoor het retourformulier in die je kan aanvragen via verkoop@studiolynn.nl. Uitgezonderd kleding op maat zie sectie 5.6. We vragen u om het product en de verpakking zorgvuldig te behandelen. Geef items onbeschadigd en ongebruikt weer, met alle Studio Lynn-labels en -tags intact. Dit betekent dat de items niet beschadigd, vervuild, gewassen, veranderd of versleten zijn (anders dan om het item te proberen).

6.3 Voor gebrekkige artikelen zal Studio Lynn u zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikelen een nieuw artikel opsturen. Bewaar de ontvangstbevestiging als bewijs van verzending. U bent aansprakelijk voor schade aan de kleding totdat wij ze ontvangen in ons magazijn, dus in geval van een geschil, raden wij u aan om de inzamelpunten als bewijs van verzending te bewaren.

6.4 Studiolynn.nl zal uiteraard streven naar tevreden klanten. Als u niet tevreden bent met een artikel, heeft u 14 dagen om het artikel om te ruilen of te retourneren bij Studiolynn.nl, zoals beschreven in 6.1 en 6.2 hierboven.

6.5 Na 14 dagen kunnen de items niet meer worden omgeruild/geretourneerd. Bij retournering na een verkeerde levering of een gebrekkig product betaalt Studiolynn.nl de retourkosten.

6.6 Studio Lynn betaald geen retourkosten bij het omruilen of retourneren van een product.

6.7 Artikelen die in de sale zijn kunnen niet retour gestuurd worden.

| BETAAL METHODEN |

U kunt op verschillende manieren voor uw goederen betalen, zoals hieronder wordt beschreven.

7.1 iDEAL: Betaal makkelijk, veilig en snel met iDEAL. De betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving. Dit kost u verder niks. 

7.2  Houd er rekening mee dat we geen contant geld of cheques accepteren.

7.3 Natuurlijk kunt u ook met cadeaubonnen betalen. Hiervoor kunt u de unieke code toepassen in het juiste vakje (kortingscode) dat op uw winkelkaart staat. Dit werkt hetzelfde voor kortingscodes.

7.4 Cadeaubonnen moeten in 1x ingeleverd worden. Een bedrag over? Geen geld terug. Cadeaubon is op dat moment verlopen. Kortingscodes zijn 1x te gebruiken, en kunnen niet nogmaals worden uitgegeven. 

| ONZE AANSPRAKELIJKHEID |

8.1 Niets in deze Algemene voorwaarden zal onze aansprakelijkheid uitsluiten of beperken met betrekking tot zaken waarvoor het onwettig zou zijn om onze aansprakelijkheid te beperken of uit te sluiten.

8.2 Studio Lynn is niet verantwoordelijk voor indirecte verliezen die een neveneffect zijn van het grootste verlies of de belangrijkste schade, bijvoorbeeld winstderving of verlies van kansen; of voor het niet leveren van de goederen of om te voldoen aan een van onze andere verplichtingen onder deze Voorwaarden, wanneer een dergelijke tekortkoming te wijten is aan een gebeurtenis die buiten onze redelijke controle ligt, inclusief maar niet beperkt tot brand, overstroming, storm, oproer, civiele storing , oorlog, nucleair ongeval en terroristische activiteit.

8.3 Onze maximale aansprakelijkheid jegens u voor enig verlies of schade die ontstaat in verband met uw bestelling op de Studiolynn- website is beperkt tot de totale prijs van uw bestelling.

 | KLEUREN |

9.1 We hebben er alles aan gedaan om de kleuren en samenstelling van onze producten die verschijnen op Studiolynn.nl zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Als er kleurverschillen zijn tussen de kleuren die op de website op uw computer worden weergegeven en de werkelijke kleuren van de kledingstukken, kan dit te wijten zijn aan de kleurreproductie op uw computer.

| GARANTIE |

10.1 Als er fouten of defecten zijn in de items die u hebt gekocht van de Studio Lynn-website, houden wij ons aan alle wettelijke garantieregels. Als u een klacht heeft over voor de hand liggende materiaal- of fabricagefouten in door ons geleverde goederen, inclusief transportschade, kunt u ons dit laten weten door de defecte artikelen naar ons op te sturen, zodat wij een nieuw artikel naar u op kunnen sturen.

| SCHEIDING |

11.1 Als een deel van deze Voorwaarden niet is toegestaan ​​of nietig blijkt te zijn door een rechtbank of regelgever, blijven de andere Voorwaarden van toepassing.

 | EIGENDOM VAN RECHTEN |

12.1 Alle intellectuele eigendomsrechten, zoals handelsmerken en auteursrechten op de Studio Lynn-website en haar licentiegevers. Elk gebruik van de Studio Lynn-website of de inhoud ervan, inclusief het kopiëren of opslaan van dergelijke inhoud in zijn geheel of gedeeltelijk, anders dan voor uw eigen persoonlijk, niet-commercieel gebruik, is verboden zonder de toestemming van Studio Lynn.

| BEDRIJFSGEGEVENS |

Studio Lynn
Katoenweversgilde 41
8061 DG, Hasselt
The Netherlands

| STUDIOLYNN ONLINE KLANTENSERVICE |

We zijn hier om te helpen. Als u vragen of klachten heeft over uw online aankoop of over de website kunt bellen of e-mail naar ons Engels en Nederlands sprekende klantenservice. Let op: dit is alleen de klantenservice voor Studio Lynn Online.

E-mail: service@studiolynn.nl
Telefoon nummer: +31 6 270 775 33

We raden u aan onze Algemene voorwaarden te downloaden om een ​​exemplaar te bewaren ter referentie.

Wij zijn niet aansprakelijk voor de typ fouten in deze boven genoemde algemene voorwaarden.